8 SERVICII SEO LA CARE SA RENUNTI IN 2018

Toti cei care detin o afacere online trebuie sa stie ca tehnicile SEO se schimba zilnic, chiar daca putin cate putin, dar in permanenta. Tocmai din acest motiv, prima pozitie din rezultatele oferite de Google nu te ajuta sa stai relaxat. Daca nu esti la curent cu ultimele noutati in acest domeniu este foarte posibil sa folosesti tehnici pe care Google nu le mai ia in considerare, ceea ce inseamna ca risti sa primesti o penalizare. Afla care sunt cele 8 servicii SEO pe care NU trebuie sa le mai folosesti in 2018!

Am facut o lista cu 8 servicii SEO care pur si simplu nu mai functioneaza, nu mai sunt acceptate de Google sau chiar mai rau, pot obtine penalizari pentru site-ul tau.

  1. Fiecarei pagini trebuie sa ii apartina un cuvant cheie unic

Cu ajutorul cautarii semantice suntem cu mult peste zilele in care optimizam o pagina pentru un singur cuvant cheie. Accentul se pune acum pe subiectul general pentru fiecare pagina, care poate ajuta la sustinerea temelor in cadrul unui site web.

Asta inseamna ca a venit momentul sa faci schimbari pe site-ul tau.

  1. Campania de link-building agresiva

O sa scapam vreodata de linkuri? Inainte de a vorbi despre obiceiurile slabe de construire a legaturilor, este important sa mentionam ca aceste linkuri conteaza foarte mult astazi, daca sunt facute cum trebuie. Linkurile reprezinta o aprobare publica si reflecta faptul ca un site web are informatii valoroase.

In cazul in care apar probleme, inseamna ca linkurile sunt adunate intr-un mod nenatural, cum ar fi prin intermediul schemelor de link-uri, directoarele de link-uri slabe, linkuri cumparate si alte tactici spam.

Pe masura ce incepem noul an, aceste tehnici de construire a link-urilor agresive ar trebui sa fie abandonate, iar accentul ar trebui sa fie pus pe o strategie de link pentru marketing si orientata spre utilizator. Daca se exagereaza suficient cu acest tip de optimizare, Google poate penaliza serios site-ul cu o pierdere de ranking (valoare) sau chiar cu excluderea site-ului.

Promovarea online din zilele noastre se bazeaza pe 2 lucruri foarte simple si anume continut unic si link-uri de calitate, si acest lucru il putem optine numai cu ajutorul acestor advertoriale seo platite. Nu este de ajuns sa aveti un website cu continut de calitate daca nu aveti link-uri de calitate care sa duca spre acesta. Iar aceste link-uri de calitate le puteti optine doar prin publicarea acestor advertoriale platite.

Agentia noastra lucreaza cu peste 60 de site-uri de ziare de calitate de la care garantat veti avea linkuri apreciate de Google. Nu ezitati sa ne contactezi pentru orice intrebare sau nelamurire despre ce inseamna si cu ce ne ajuta aceste advertoriale seo.

  1. Adaugarea continutului irelevant pentru scopuri SEO

Nu puteti avea SEO fara continut. SEO si continutul sunt interconectate. Aveti nevoie de continut (de calitate) pentru optimizarea cautarii. Daca nu optimizati continutul, clientii nu va vor gasi. Deci, nu exista nicio indoiala ca avem nevoie de continut. Dar mai exista o problema. Continutul irelevant este adesea adaugat la site-uri web pur si simplu in scopul “imbunatatirii SEO-ului”.

Deci, a avea un continut la intamplare nu este o alegere favorabila, care sa va creasca pozitia site-ului in Google. Continutul este considerat de inalta calitate mai ales cand este comparat cu concurenta.

  1. Problemele tehnice primordiale nu sunt identificate si rezolvate

Majoritatea site-urilor web au un tip de problema care le poate afecta performanta de cautare.

Adaugarea de continut de calitate si strangerea de link-uri sunt esentiale. Dar daca site-ul tau are probleme tehnice, clasamentele ar putea fi totusi afectate, intr-un mod negative, desigur.

Cele mai frecvente probleme tehnice includ:

  • Redirectionari necorespunzatoare (de exemplu, lanturi de redirectionare, 302s in loc de 301s, neutilizarea redirectionarilor etc.).
  • Incarcarea lenta a paginii.
  • Erori mobile.
  • Continut duplicat.
  • Pagini neintentionat blocate.

Deci, daca pana acum te-ai axat doar pe linkuri si continut ar fi bine ca in 2018 sa acorzi timp si importanta si rezolvarii problemelor tehnice!

  1. Nu mai uita sa optimizezi imaginile. 

Ca profesionisti SEO, trebuie sa folositi fiecare ocazie pentru a va afisa site-ul in rezultatele cautarii, inclusiv pentru optimizarea cautarii imaginilor. O oportunitatea oferita de SEO si des uitata este tocmai optimizarea fotografiilor, de care ar fi bine sa te ocupi cu mai multa atentie in 2018.

Cand adaugi imagini pe site-ul tau nu uita de numele fisierului imagine, dar si de atributul alt. In locul unui nume de fisier imagine XYZ123.jpg, recomandat este sa includezi un cuvant cheie care descrie imaginea. Daca imaginea este in concordanta cu subiectul paginii, ceea ce ar trebui sa se intample, atunci ar fi firesc sa ai un cuvant cheie si in descrierea de la artibutul alt.

  1. Legatura excesiva intre website-uri este daunatoare   

Nu incerca sa fii mai inteligent decat motoarele de cautare! Daca faci schimb de prea multe linkuri, poti fi usor detectat de Google si poti pierde topul din motorul de cautare.

Recomandarea de a conecta frecvent site-urile, deoarece ajuta la o pozitionare buna, a ajuns sa fie un sfat inexact. Legatura excesiva intre site-urile web cu intentia de a stimula profilul de backlink are potential de a afecta, mai mult decat a ajuta.

Aceasta practica face parte din categoria de servicii SEO invechite de care trebuie sa scapi in 2018.

       7Concentrarea pe clasarea cuvintelor cheie ca principala masura a succesului

Cautarea si alegerea cuvintelor cheie este fundamentala pentru orice strategie de pozitionare, acesta fiind primul pas spre succesul sau insuccesul nostru.

Intr-o lume a personalizarii, a urmaririi locatiei, istoricului web si, in prezent, cautarea vocala, clasamentul cuvintelor cheie nu ne ofera intotdeauna o imagine reala despre cum sa facem. Oamenii folosesc o mare varietate de interogari pentru a cauta produse si raspunsuri.

Nu spun sa ignorati clasamentele cuvintelor cheie, dar ceea ce spun este ca trebuie sa incepeti sa va “scufundati“ mai adanc in date.

  • Ce tip de trafic primiti?
  • Care sunt conversiile?
  • Sunt persoane implicate in site-ul tau?

Acestea sunt intrebari la care ar trebui sa raspunzi in noul an!

      8. Practica SEO ca si cum nimic nu se va schimba vreodata!

Faptul ca citesti acest articol inseamna ca probabil esti o persoana care tine pasul cu schimbarile in SEO. Reusind sa fii la curent cu cele mai bune practici, modificari ale algoritmilor si regulamentele webmasterului, succesul SEO va fi in detrimental tau.

Un obicei pe care ar trebui sa-l practici in 2018 este sa petreci timp saptamanal (chiar si zilnic) citind ultimele informatii despre servicii SEO.

Marketing-ul de cautare se reinventeaza constant. De aceea, multe dintre tehnicile de optimizare web, pozitionare in motoarele de cautare, pe care le foloseam acum un an nu mai functioneaza. In acest sens trebuie sa actualizam, constant, cunostintele despre servicii SEO. Pentru a aparea in primele rezultate in ranking-ul de cautare este fundamental sa asiguram vizibilitatea website-ului. Cu alte cuvinte, daca nu aparem in top 10, nu existam!

Daca ti-a placut articolul nostru nu ezita sa il arati si prietenilor…s-ar putea sa ajute! Iar daca vrei sa te ajutam la optimizarea website-ul tau pentru a ajunge in ranking-ul de cautare top 10, simplu si fara multa bataie de cap, nu ezita sa ne contactezi acum pentru orice fel de servicii SEO!