Email Marketing

Email Marketing-ul face echipă grozavă cu Content Marketing-ul.

 

Fiecare mijloc de comunicare pe care il folosim este un mijloc prin care se poate face marketing. Email marketing-ul este un avantaj mare pentru e-Commerce, deoarece este un mod relativ low cost de a ajunge la un grup foarte mare de potențiali clienți.

Pentru a face email marketing nu ai nevoie de foarte multe resurse. O lista de e-mailuri, un serviciu potrivit si cat mai multe cunostinte despre oamenii cu care comunici.

VREI MAI MULTE REZULTATE?

Mesajele tale pot ajunge către audiența în nenumărate feluri. Câteva modalități ar fi acestea:

 

  • Informări despre produse/servicii nou lansate sau noutăți despre afacerea ta
  • Oferte/vouchere pentru ocazii speciale, aniversări, evenimente
  • Remindere privind coșurile de cumpărături care nu s-au finalizat cu o comandă
  • Fidelizarea clienților existenți prin discounturi și oferte exclusive
  • Obținerea feedback-ului din partea clienților privind experiența cu tmagazinul tău online
  • Oferte speciale pentru clienții care nu au mai achiziționat niciun produs pe site-ul tău într-un anumit interval de timp
  • Promovarea unor produse adiționale/recomandări pe baza istoricului de achiziție a clienților

Email Marketing-ul face echipă grozavă cu Content Marketing-ul.

Promovarea prin Conținut sau Content Marketing este o strategie prin care afacerile creează conținut valoros despre produsele sau serviicile lor, pe care îl distribuie către potențialii clienți. Practic, direcția comunicării se mută de la mesaje promoționale și oferte către mesaje de educare a publicului și informații despre beneficiile și utilitatea produselor pe care o afacere le comercializează. Colectarea adreselor de email este foarte importantă deoarece poți distribui acest conținut către audiența ta și poți valoriza mult mai bine eforturile investite în crearea acestui conținut decât prin simplele vizite pe site.