Google Ads

Ajungi la publicul tau in cateva secunde

 

Dezvoltăm și revizuim campanii personalizate de promovare pentru nevoile business-ului tău.

  • Impartim campaniile tematic
  • Adaugam extensii anunturilor tale – Aceste extensii imbunatatesc rata de click si implicit scorul de calitate.
  • Optimizam anunturile astfel incat sa contina mai multe cuvinte cheie performante.
  • Adaugam cuvinte negative în fiecare Ad group creat
  • Cream campanii care conduc vizitatorul pe pagina pe care o cauta
  • Toate subdiviziunile contului tau: campanii, ad group-uri, anunturi, cuvinte cheie trebuie sa fie legate intre ele intr-un mod cat mai logic.

VREI MAI MULTE REZULTATE?

“Oportunitățile nu apar. Tu le construiești.”

 

– Chris Grosser –

ADWORDS FUNCȚIONEAZA INTOTDEUNA!

Daca nu castigi bani din asta, inseamna ca nu faci ceea ce trebuie.

Cum funcționează tipul acesta de campanie Google Ads?

 

Înainte de a-ți prezenta în detaliu ce este și cum te ajută Google Adwords, trebui să știi că acest serviciu se numește de la 24 iulie, Google Ads. Deci, să vorbim despre Google Ads. Despre decizia de schimbare află de aici.(o sa fac un articol pe blog despre asta) si o sa pun link catre el.

De când a fost dată spre folosință, platforma Google Ads, prin campaniile Pay Per Click(PPC), este recunoscută ca fiind una dintre cele mai rapide și eficiente metode de a aduce vizitatori targetați și relevanți din Google direct în site-ul tău. Este o metodă de a-ți crești profitul prin conversia vizitatorilor în cumpărători. Cu ajutorul ei, afacerea ta este adusă pe prima pagină în Google, imediat după ce campania a fost activată. Și parte bună este că vei plăti doar pentru utilizatorii care dau click pe anunț și accesează site-ul.

O campanie este formată din mai multe grupuri de anunțuri. Un grup de anunțuri este format din cuvinte cheie și anunțurile specifice. Cuvintele cheie reprezintă acei termeni pe care oamenii îi caută pe Google, iar anunțurile sunt cele afișate în pagină.

Dacă în site ai mai multe categorii de produse și servicii, în campania de promovare vor exista tot atâtea grupuri de anunțuri. Ex.: la un site care vinde diverse produse, nu se vor combina în același grup panfofi, parfumuri și palarii. Cuvintele cheie se separa si se formuleaza anunțuri specifie fiecărei categorii, cu URL final specific.

Cu Google Ads îți găsești audiența dorită, cu mesajul potrivit, la momentul și locul potrivit.

Dacă mai ai și alte întrebări, scrie-ne la contact@inti.ro, iar specialiști Adwords din Agenția de Marketing Intermedia insights te vor contacta pentru o oferta personalizată de pret sau pentru o întâlnire. Cafeau o dăm noi 😊